Кошик
68 відгуків
+380 (67) 266-07-33
+380 (96) 411-51-51
+380 (67) 107-55-22
+380 (66) 628-10-88
ТОВ "УКРСПЕЦШИНА"
Кошик

Акумулятор Forse EFB 6СТ - 110 Ач 920A

3 759 

Показати оптові ціни
  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: жЦЕНУ, НАЛИЧИЕ УТОЧНИТЕ
Акумулятор Forse EFB 6СТ - 110 Ач 920A
Акумулятор Forse EFB 6СТ - 110 Ач 920AВ наявності
3 759 
+380 (67) 266-07-33
Провідний спеціаліст з реалізації
  • +380 (96) 411-51-51
    Провідний спеціаліст з реалізації
  • +380 (67) 107-55-22
    Провідний спеціаліст з реалізації
  • +380 (66) 628-10-88
  • +380 (99) 124-11-17
+380 (67) 266-07-33
Провідний спеціаліст з реалізації
  • +380 (96) 411-51-51
    Провідний спеціаліст з реалізації
  • +380 (67) 107-55-22
    Провідний спеціаліст з реалізації
  • +380 (66) 628-10-88
  • +380 (99) 124-11-17
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Акумулятор Forse EFB 6СТ - 110 Ач 920A Start Stop Westa

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Виробник: Веста Україна

Призначення ::Легкові

Ємність, (А/год) ::Ah 110

Пусковий струм, А ::920 A

Напруга 12 В

Полярність ::+ праворуч

Стандарт ::Європа

Обслуговування ::Допустимий

Висота, мм:190 ММ

Довжина, мм ::353 ММ

Ширина, мм ::175 ММ

Forse EFB – нове покоління акумуляторних батарей з рідким електролітом. Здатні витримувати вдвічі більше циклів заряд-розряд, можуть тривалий час працювати в недозаряженном стані без втрати ємності і швидше заряджається від генератора.

Що означає абревіатура EFB?

EFB розшифровується як Enhanced Flooded Battery і перекладається дослівно: покращена залита батарея. Тобто акумулятори, вироблені за технологією EFB – це поліпшені АКБ з рідким електролітом. Батареї серії EFB забезпечують більш високу надійність та продуктивність у порівнянні зі стандартними свинцево-кислотними акумуляторами.

Акумуляторні батареї EFB призначені для пуску двигунів внутрішнього згоряння, освітлення та живлення електрообладнання автотехніки, а також для експлуатації в микроциклических режимах на автомобілях з системою «старт-стоп» (Start-Stop).

Як працює START/STOP?

Робота функції «старт-стоп» побудована таким чином, що в разі повної зупинки автомобіля на світлофорі або в пробці система управління глушить двигун. В цей час живлення електроспоживачів (магнітоли, кондиціонера, панелі управління і ін) переключається на акумуляторну батарею.

Коли вичавлюється педаль зчеплення (або відпускається педаль гальма у випадку з АКПП), система автоматично активує стартер, який виробляє миттєвий запуск двигуна. Кількість циклів зупинки і пуску двигуна не обмежена і протягом дня може досягати протягом дня декількох сотень.

 

Forse EFB спроектовані для автомобілів:

експлуатуються в режимі «таксі» (короткі пробіги, часті зупинки, включаючи стояння в пробках)

обладнаних базовою системою «старт-стоп» (Start-Stop) без рекуперативного гальмування і іншими функціями економії палива

з підвищеним енергоспоживанням (велика кількість новітнього електронного обладнання)

Переваги акумуляторних батарей Forse EFB

Ресурс

Термін служби в частково зарядженому стані вдвічі більше ніж у традиційних батарей.

Резистентність

Витримують часті запуски і тривалі періоди спокою двигуна при працюючому електрообладнанні.

Мобільність

Прискорений в два рази прийом заряду в порівнянні зі звичайними акумуляторами.

Стійкість

Висока стійкість струмовідводів до корозії при підвищених температурах.

Конструктивні особливості:

Товщина струмовідводів збільшена на 20% , змінений хімічний склад свинцевого сплаву.

застосовані унікальні вуглецеві добавки в активній пасті

Використаний модифікований електроліт зі спеціальним хімічним складом.

Поверхня електродів покрита нерозчинним у електроліті волокнистим матеріалом, який запобігає оплывание і розбухання активної маси.

Поліетиленовий сепаратор, здатний адсорбувати знаходяться в електроліті шкідливі домішки.

Forse серії EFB забезпечують кращу надійність та продуктивність у порівнянні зі стандартними свинцево-кислотними акумуляторними батареями. Розроблені у відповідності з європейськими стандартами EN 50342-1:2015 і EN 50342-6:2015.

Можна встановлювати Forse EFB на автомобілі без системи «старт-стоп»?

Так, якщо автомобіль експлуатується в режимі «таксі» або в мегаполісі з постійними пробками.

Звичайні акумулятори дуже чутливі до недозаряду і глибокого розряду, які призводять до глибокої сульфатації електродів і, як наслідок, до втрати електричних характеристик батареї.

У місті з постійними пробками і невеликими пробігами акумуляторна батарея не встигає отримати 100% заряд на автомобілі, і, якщо АКБ не заряджати від стаціонарного зарядного пристрою, батарея швидко зношується. Такий режим називають режимом «таксі». Тому, всі виробники класичних АКБ знімають гарантію з батарей, встановлених на таких автомобілях, а в гарантійних талонах міститься відповідний пункт.

Технологія EFB зарекомендувала себе як більш надійна. Батареї серії EFB здатні витримувати вдвічі більше циклів заряд-розряд, можуть тривалий час працювати в недозаряженном стані без втрати ємності і швидше заряджається від генератора.

Forse EFB – нове покоління акумуляторних батарей з рідким електролітом. Здатні витримувати вдвічі більше циклів заряд-розряд, можуть тривалий час працювати в недозаряженном стані без втрати ємності і швидше заряджається від генератора.

Що означає абревіатура EFB?

EFB розшифровується як Enhanced Flooded Battery і перекладається дослівно: покращена залита батарея. Тобто акумулятори, вироблені за технологією EFB – це поліпшені АКБ з рідким електролітом. Батареї серії EFB забезпечують більш високу надійність та продуктивність у порівнянні зі стандартними свинцево-кислотними акумуляторами.

Акумуляторні батареї EFB призначені для пуску двигунів внутрішнього згоряння, освітлення та живлення електрообладнання автотехніки, а також для експлуатації в микроциклических режимах на автомобілях з системою «старт-стоп» (Start-Stop).

Як працює START/STOP?

Робота функції «старт-стоп» побудована таким чином, що в разі повної зупинки автомобіля на світлофорі або в пробці система управління глушить двигун. В цей час живлення електроспоживачів (магнітоли, кондиціонера, панелі управління і ін) переключається на акумуляторну батарею.

Коли вичавлюється педаль зчеплення (або відпускається педаль гальма у випадку з АКПП), система автоматично активує стартер, який виробляє миттєвий запуск двигуна. Кількість циклів зупинки і пуску двигуна не обмежена і протягом дня може досягати протягом дня декількох сотень.

 

Forse EFB спроектовані для автомобілів:

експлуатуються в режимі «таксі» (короткі пробіги, часті зупинки, включаючи стояння в пробках)

обладнаних базовою системою «старт-стоп» (Start-Stop) без рекуперативного гальмування і іншими функціями економії палива

з підвищеним енергоспоживанням (велика кількість новітнього електронного обладнання)

Переваги акумуляторних батарей Forse EFB

Ресурс

Термін служби в частково зарядженому стані вдвічі більше ніж у традиційних батарей.

Резистентність

Витримують часті запуски і тривалі періоди спокою двигуна при працюючому електрообладнанні.

Мобільність

Прискорений в два рази прийом заряду в порівнянні зі звичайними акумуляторами.

Стійкість

Висока стійкість струмовідводів до корозії при підвищених температурах.

Конструктивні особливості:

Товщина струмовідводів збільшена на 20% , змінений хімічний склад свинцевого сплаву.

застосовані унікальні вуглецеві добавки в активній пасті

Використаний модифікований електроліт зі спеціальним хімічним складом.

Поверхня електродів покрита нерозчинним у електроліті волокнистим матеріалом, який запобігає оплывание і розбухання активної маси.

Поліетиленовий сепаратор, здатний адсорбувати знаходяться в електроліті шкідливі домішки.

Forse серії EFB забезпечують кращу надійність та продуктивність у порівнянні зі стандартними свинцево-кислотними акумуляторними батареями. Розроблено відповідно до європейських стандартів EN 50342-1:2015 та EN 50342-6:2015. Чи можна встановити Forse EFB на автомобілі без системи «старт-стоп»? Так, якщо автомобіль експлуатується в режимі "таксі" або в мегаполісі з постійними пробками. Звичайні акумулятори дуже чутливі до недозаряду і глибокого розряду, які призводять до глибокої сульфатації електродів і, як наслідок, втрати електричних характеристик батареї. У місті з постійними пробками та невеликими пробігами акумуляторна батарея не встигає отримати 100% заряд на автомобілі, і якщо АКБ не заряджати від стаціонарного зарядного пристрою, батарея швидко зношується. Такий режим називають режимом "таксі". Тому всі виробники класичних АКБ знімають гарантію з батарей, встановлених на таких автомобілях, а в гарантійних талонах міститься відповідний пункт.

Технологія EFB зарекомендувала себе як більш надійна. Батареї серії EFB здатні витримувати вдвічі більше циклів заряд-розряд, можуть тривалий час працювати в недозаряженном стані без втрати ємності і швидше заряджається від генератора.

Характеристики
Основні
СтанНовий
ОбслуговуванняОбслуговуваний
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 759 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner